پروپوزال اثر بخشی برنامه آموزش مهارت های زندگی بر کاهش تعارضات والد–نوجوان در دانش آموزان پایه اول پسر مقطع متوسطه


پروپوزال اثر بخشی برنامه آموزش مهارت های زندگی بر کاهش تعارضات  والد–نوجوان در دانش آموزان پایه اول پسر مقطع متوسطه

پروپوزال اثر بخشی برنامه آموزش مهارت های زندگی بر کاهش تعارضات والد–نوجوان در دانش آموزان پایه اول پسر مقطع متوسطه

پروپوزال اثر بخشی برنامه آموزش مهارت های زندگی بر کاهش تعارضات والد–نوجوان در دانش آموزان پایه اول پسر مقطع متوسطه در 16 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

مشخصات فایل
تعداد صفحات16
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی
توضیحات کامل

پروپوزال اثر بخشی برنامه آموزش مهارت های زندگی بر کاهش تعارضات  والد–نوجوان در دانش آموزان پایه اول پسر مقطع متوسطه در 16 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

توجه: (ممکن است هنگام انتقال از فایل ورد به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)

 

پروپزال کارشناسی ارشد شامل:

مقدمه و بیان مساله

اهمیت و ضرورت پژوهش

اهداف اصلی و فرعی پژوهش

سوالات پژوهش          

فرضیه های پژوهش

تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرها

پیشینه پژوهش

طرح پژوهش

جامعه و نمونه پژوهش

روش نمونه گیری

ابزار های پژوهش

روش جمع آوری داده ها

روش تجزیه و تحلیل داده ها

منابع فارسی و انگلیسی به شیوه APA

فایل به صورت ورد و با فرمت doc  می باشد و قابل ویرایش می باشد.

قسمت هایی از پروپزال:

مقدمه  و بیان مسئله

خانواده یکی ازنهادهای اجتماعی است، که اساس حیات اجتماعی بشر را تشکیل می دهد  واز مهمترین وظایف آن فرزند آوری و پرورش فرزندان است. یکی از مشکلاتی که گاهی اوقات خانواده ها در هنگام پرورش فرزندان با آن مواجه می شوند . نافرمانی و مخالفت فرزندان با خواسته های والدین می باشد. که معمولاً درسنین بلوغ و نوجوانی رخ می دهد . این اختلافات به این دلیل است که فرزندان با افزایش سن ، خواستار دگرگونی هایی دررفتار والدین خود هستند . ودرمقابل والدین اغلب تصوری ازیک فرزند آرمانی در ذهن خود دارند وهمواره فرزند خویش را با آرمان های خود مقایسه می کنند. که این روند به تعارض ها وناسازگاری های بین والد – فرزند دامن می زند (سموعی ، 1382) .تعارض وقتی اتفاق می افتد که یک نفر یا جمعی از افراد نمی توانند روی یک مساله به توافق برسند . مردم معمولاً وقتی تعارض را تجربه می کنند که نیازها ، غرایز و خواسته های آنها در مقابل هم قرار می گیرد . که این نیازها ، غرایز، دیدگاهها و ادراکات متفاوت ، باعث تعارض می شود (کرالپ[1] وهمکاران ، 2009).

ربکا[2] ( 2008) معتقد است که تعارض بخش طبیعی هر رابطه ای است اما گاهی اوقات به خاطر تغییرات رشد ، شدیدتر می باشد و معمولاً به صورت کشمکش ، حداقل بین دو نفر ودراین جا بین والد ونوجوان بیان می شود که نشان دهندۀ دل مشغولی های متفاوت آنهاست . به طور کلی یک طرف رابطه والدین در دستیابی به هدف طرف دیگر ( فرزندان ) دخالت می کند .

 


[1]- kralp

[2] - Robeka

 

هدف پژوهش

هدف عمده این پژوهش بررسی اثر بخشی مهارت های زندگی برکاهش تعارضات والد – نوجوان می باشد.

فرضیه های تحقیق

1-برنامه آموزش مهارت های زندگی با عث کاهش تعارضات والدین- نوجوان می شود.

2-برنامه آموزش مهارت های زندگی باعث افزایش توانایی استدلال نوجوانان درارتباط با والدین می شود

3-برنامه آموزش مهارت های زندگی باعث کاهش پرخاشگری کلامی نوجوانان درارتباط باوالدین می شود

4-برنامه آموزش مهارت های زندگی باعث کاهش پرخاشگری فیزیکی نوجوانان در ارتباط با والدین می شود

 


توضیحات بیشتر و دانلود


صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود


http://00631.ir/?p=4885